Aller au contenu

Gagnez un iPod 60 Giga

Invité Patrick

Messages recommandés

Posté(e)

Je sais pas insérer une image, mais j'ai pas triché.

You correctly identified image B in 1.80 seconds. Enter our FREE competition to WIN

a 60GB iPod below.

The best way to experience the benefits of DWF is to get everyone you work with to see it too!

Fill in the courriel addresses for 3 colleagues, clients or suppliers with whom you currently share CAD files and we’ll send them more information on DWF Composer and an invitation to enter this FREE competition too.

Posté(e)

1.27 en répondant au hazard, je ne voyais rien du tout... :P

[Edité le 16/11/2005 par Oli553]

L'urgent est fait, l'impossible est en cours. Pour les miracles, prévoir un délai.
"Il vaut mieux mobiliser son intelligence sur des conneries, que sa connerie sur des choses intelligentes" - Devise Shadok.
"ceux qui ne se souviennent pas du passé sont condamnés à le revivre" George Santayana

Ma bibliothèque de blocs électrique :symbole elec.dwg

• 1 mois après...
Posté(e)

Ca vient d'Autodesk

Hi

Just a quick courriel to announce the five lucky winners in our iPOD competition.

Congratulations to all participants. We were amazed at the speed some individuals spotted our hidden 3D image.

The winners were: Gianna

AndrewGrntham

lo_storm014

Ferry Bock

Sandra de Robertis

The fastest time was [0.28] seconds.

Unfortunately you were not one of our winners, but thank you for your interest in our competition.

I hope you have had a chance to look deeper into DWF - the designer's choice for design review teams to mark-up 2D drawings, maps and 3D models. You can share designs fast via courriel or online and view them without using a CAD application.

Click through one of the links below to discover more about DWF Composer, a better way of working.

Quelqu'un (e) de CADXP ??????

Invité Patrick
Posté(e)

Je sais pas, vu que les pseudos ne sont pas ceux de CADxp....